مصاحبه آرشیو خبر ها
این شروعی مهم برای ما است / قهرمان شدنمان دلیل تعجب همه شده است !

این شروعی مهم برای ما است / قهرمان شدنمان دلیل تعجب همه شده است !

یوونتوس فردا شب باید در خانه ساسولو به مصاف این تیم برود و در تلاش است تا فاصله امتیازی خود را هفته به هفته با تیم های صدرنشین سری آ کم کند . ماسیمیلیانو آلگری در آستانه بازی با ساسولو در کنفرانس خبری شرکت کرد .

سرمربی 48 ساله بیانکونری گفت :

" خوشبختانه تمام بازیکنان در دسترس هستند و تمرین کردند . بازی کردن پریرا رسیک بود اما او برای ما به میدان رفت . او در ماه گذشته به تمرینات تیم ملی رفت و این خوب نبود (در تمرینات ما غایب بود) او چند جلسه تمرینی ما را  از دست داد و در نهایت این اتفاق افتاد "

" همچنین آزاموا که 8 ماه بازی نکرده بود ، او بازی خوبی انجام داد اما متاسفانه مشکلات عضلانی برایش ایجاد شد اما پس از استراحت آماده بازی خواهد شد "

" ما نگران نیستم زیرا با اینکه باید هر 3 روز یکبار بازی کنیم بازیکنان جایگزین داریم و از این نظر نگرانی وجود ندارد "

" همچنین کاسرس را داریم که به تیم بازگشته ، اگرچه هنوز هم او نیاز به کار کردن و تمرین دارد زیرا صدمه بسیار بدی دیده . در این شرایط به بازی فردا فکر خواهیم کرد (تصمیم میگیریم) "

" بازی کردن بازیکنانم به اینکه من آن ها را در تمرین امروز چگونه ببینم بستگی دارد. چراکه تمرین امروز بازیابی برای کسانی که بازی کرده اند و یک آزمون جدی برای آن هایی که بازی نکردند است و به علاوه اینکه ما چگونگی بازی حریف را می دانیم "

" در نتیجه من امروز شرایط را ارزیابی خواهم کرد و پس از آن انتخاب می کنم "

بازی با ساسولو ؟

" به نظر من بازی فردا می تواند اهمیت زیادی داشته باشد چراکه ادامه دادن پیروزی ها در لیگ به ما اعتماد به نفس زیادی می دهد و شرایط ما را هم در جدول بهتر می کند "

" شرایط بازیکنانم خوب است و با وجود اینکه باید مصاف های پشت سر هم انجام دهیم اما همه در حال آماده شدن هستند. مهم هماهنگ شدن بازیکنان من است "

" کلودیو مارکیزیو بازیکنی است که حدوداً 3 ماه را بدلیل مصدومیت از دست داده ، او در حال بهتر شدن است و فکر می کنم تحمل فشار بازی ها را خواهد داشت "

امتیازات از دست رفته و رتبه یووه در جدول ؟

" فعلا بی فایده است که ما به جدول نگاه کنیم ، آنچه که باید بدانیم را می دانیم. ما باید بهتر شویم و بازی های پیش رویمان را با برتری تمام کنیم . فاصله ای که با رُم و سایر تیم ها داریم قابل رفع شدن است اگر روند خوبمان ادامه پیدا کند "

" بازی به بازی پیش می رویم و آنچه که برای ما مهم است امتیازاتی است که باید از حریفان بگیریم و نه اتفاقاتی که برای سایر تیم ها می افتد . فردا شروعی مهم برای 4 بازی حساس پیش روی ِ ما است "

" بازی فردا و بعد از آن دربی و سپس بازی در لیگ قهرمانان. ما در دو جبهه مهم تلاش می کنیم و می خواهیم از فرصت مناسبی که داریم استفاده کنیم "


خدیرا ؟

" او بازیکن بسیار خوبی است. ولی او هم باید پیشرفت کند و فکر می کنم طی هفته های گذشته این اتفاق افتاده همانطور که از او انتظار داشتیم . مطمئناً او در ترکیب یوونتوس بازیکن تاثیرگذاری خواهد بود "

" چیزی که برای ما در حال حاضر اهمیت دارد این است که قدم مهمی برای قهرمانی برداریم ، این فصل شروع عجیبی برای ما داشت و شرایط ویژه ای ایجاد کرد . دلیل این انتقادهایی که می شود این است که ما فصل پیش قهرمان بودیم و اکنون دوازدهم هستیم و این طبیعی است که خودمان هم راضی نباشیم "

" تیم ساسولو تیمی است که نظم و سازماندهی خوبی دارد و واقعا تیمی است که در ایتالیا فوتبال خوبی بازی می کند ، ما مقابل این تیم خوب که 15 امتیاز دارد در خانه حریف بازی خواهیم کرد اما باز هم بدنبال پیروزی هستیم "

" همانطور که گفتم آزاموا و پریرا بازیکنان غایب ما هستند که بدلیل مصدومیت در اختیارشان نداریم و سایر بازیکنان در تمرینات حضور دارند و باید پس از تمرین امروز در مورد بازی کردنشان تصمیم بگیرم "

لطفا یک دقیقه از وقت خود را به ما بدهید . برای حمایت از ما کافیست بر روی آگهی ها کلیک و از آنها بازدید بفرمایید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: